Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2006 10:19 - Една малка частица...
Автор: lin Категория: Изкуство   
Прочетен: 1329 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

И тъй като много искам да споделя с някой нещата, които правя, реших, че момента е дошъл. Прикачвам малко от любимите ми колажи. Винаги съм си мислила, че съм по-добър манипулатор отколкото художник. Но всъщност с готовите материали мога безпроблемно да развивам идеите си, докато с четката/молива става малко по-сложно. Но може би и там е исктинския талант - от нищо да създадеш нещо. Не знам, всъщност. Предполагам, че вие сами може да прецените. Но засега ще ви покожа част от моята манипулация, истинското изкуство ще оставя за по нататък, когато успея да завърша идеите си.


ПП. Оригиналите са с размер 1280х1024, ако някой иска и тях да види, само да каже = )

image

image

image

image



Тагове:   малка,   частица,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. izvynzemno - харесват ми!
12.09.2006 12:03
харесват ми!
ще очаквам с нетърпение и други творби от теб!Аз също започнах преди около месец, по същите подбуди като твоите и съм много щастлива, блог.бг ми дава такава възможност да се изявя!няма да останеш разочарована!
Добре дошла и от мен!!!!!!!
:))))))
цитирай
2. dosheva - Много са хубави!!! Много!!
12.09.2006 12:52
..то си е един вид изкуство. Даже, можеш да потърсиш - има сайтове, в които се публикуват колажи. Както има сайтове за фотоси, някъде има и за прорабтени снимки. Съжалавям само, че не мога да ти кажа името на сайта. Но...сигурна съм, че и сама ще си намериш..подобни..
цитирай
3. innuendo - Само вторият ми харесва.
12.09.2006 14:39
Виждам че целиш да не ги претрупаш. Но реално погледнато, за твоите години, са много добри. Keep up the good work. Предпочитам да видя рисунки. Колажите са малко като да направиш компилация "The Best Of ...", показват от какво се интересува автора, но не и на какво е способен.
цитирай
Търсене

Архив